Beneo از کاهش قند و غنی‌سازی سیروپ با فیبر در جهت سلامتی مصرف کنندگان پشتیبانی می‌کند.
تاریخ انتشار:02/03/22

Beneo از کاهش قند و غنی‌سازی سیروپ با فیبر در جهت سلامتی مصرف کنندگان پشتیبانی می‌کند.

شکر مدت‌هاست که در صنعت F&B مورد بررسی قرار گرفته است و دانشمندان اخیرا هشدار داده‌اند که حتی افزایش جزئی آن می‌تواند خطرات بیماری‌های قلبی عروقی را به همراه داشته باشد بنابراین کاهش قند به یک حوزه مهم برای مصرف کنندگان تبدیل شده است.

برندها به طور فزاینده ای از ترکیبات کاربردی برای بهبود اعتبار سلامت محصولات خود استفاده می کنند.
از این رو کمپانی  Beneo ، تولید کننده مواد اولیه کاربردی، با عرضه Beneo-scL85 ، یک فروکتولیگوساکارید با زنجیره کوتاه  (scFOS)، که در حال حاضر به صورت سیروپ در دسترس است، مجموعه خود را گسترش می دهد. نوع جدید برای تطبیق پذیری بیشتر در جایگزینی شکر مصرفی و غنی سازی غذاها با فیبر رژیمی مورد توجه قرار گرفته است.
بر اساس  Innova Market Insights، استفاده از کاهش شکر در عرضه‌های F&B در سطح جهانی در حال افزایش است.
برترین موقعیت‌های منتخب راه ‌اندازی محصولات جهانی که با ادعای کاهش قند در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ تا سه‌ماهه سوم ۲۰۲۲ دنبال می‌شوند، فاقد مواد افزودنی/ نگهدارنده (۲۹ درصد)، بدون گلوتن (۲۳ درصد) و وگان (۱۷ درصد) بودند.

scFOS

Beneo با افزودن scFOS به مجموعه خود، به مشتریان بیشتری اجازه می دهد تا از طریق توسعه محصول جدید یا فرمول بندی مجدد به این روند اضافه شوند.

scFOS فیبر مشتق شده از چغندرقند است که طعم شیرین ملایم، حلالیت خوب وطعمی اصیل را ارائه می دهد.
گسترش دامنه مواد با Beneo-scL85 به این معنی است که تولیدکنندگان تنوع و پتانسیل بیشتری برای ارائه محصولات با شکر کمتر برای پاسخگویی به تقاضای بالا دارند.

scFOS فیبری مشتق شده از قند چغندر است که طعم شیرین ملایم، حلالیت خوب و ویژگی های طبیعی را ارائه می دهد که می تواند به بهبود طعم و بافت و افزایش حجم در کاربردهایی مانند نانوایی، لبنیات و غلات کمک کند. این محصول  اثر پری بیوتیکی داشته باشد و عملکرد میکروبیوم را بهبود می بخشد.

این ماده جدید که در آلمان در یک مرکز تولید اختصاصی تولید شده است، اکنون به عنوان شربت در دسترس مشتریان   Beneo  در سراسر جهان است.

اریک نون، مدیر بازرگانی Functional Fibres این شرکت می‌گوید: «فروکتوالیگوساکارید با زنجیره کوتاه از قند چغندر یک افزودنی ارزشمند به مجموعه Beneo است زیرا انعطاف‌پذیری و در دسترس بودن را برای مشتریان ما افزایش می‌دهد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.